Etiquetas

venres, 7 de abril de 2017

Guerra con EdiLim!

Boas camaradas!
Na última sesión do mes de marzo seguimos traballando no noso proxecto educativo castrexo. Imaxinamos que vos lembrades do noso Póster Interactivo sobre os castros da Galiza que creamos con Glogster, pois a partir da realización do mesmo, tivemos acceso a unha morea de recursos multimedia que abriron a nosa mente a novos horizontes. Deste xeito, levamos a cabo unha chuvia de ideas para asenta-los alicerces do tipo de recursos que imos empregar para crea-las actividades da nosa webquest.

Isto non nos supuxo ningún problema, e cos petos cheos de boas intencións e unha morea de ideas, comezamos a plasmalas a través do editor de libros interactivos multimedia Edilim. Escollemos este recurso porque segundo Wilmer Enrique Vidaurre García e Lady Medalyt Vallejos Rodríguez (2015) trátase dun programa fácil de empregar, co que podemos crear libros sen obstáculos mediante unha interface moi clara e autoexplicativa. Asemade, trátase dun resurso moi atractivo e de fácil manexo para o alumnado.

Despois de experimentar coa mesma, e levar a cabo a creación dun libro sobre os castros que inclúe crebacabezas, sopa de letras, etc, non estamos de acordo con que sea un recurso sinxelo de empregar! 👹 Se ben a creación de actividades é bastante intuitiva, non estamos sendo capaces de subir as nosas creacións a internet! 😢 


Pero non vos preocupedes e mantede a calma, que nós non nos rendemos! Seguiremos loitando contra EdiLim e o seu almacenamento na nube que se revela contra nós! Seguiremos informando! 💪

Na nosa ampla a e profunda pescuda navegando entre tutoriais de youtube e explicacións en pdf, atopamos moitos exemplos do uso desta ferramenta.
En primeiro lugar atopamos un recurso dentro do repositorio de recursos do Colexio de Educación Primaria Pablo Olavide. Presenta unha serie de actividades sobre a morfoloxía dos sentidos, na que se combinan exercicios de pregunta-resposta, sopas de letras, quebracabezas, etc.
Para as persoas máis tradicionais, Edilim, tamén ofrece a posibilidade de narrar historias ou contos, e logo analiza-la comprensión dunha forma máis dinámica. Nesta liña, demos con outro recurso, encadrado no espazo Rincón Solidario: Lechucita va al cole.

Ata aquí por esta semana! Un saúdo! 😎


REFERENCIA BIBLIOGRÁFICAS:

García, W. E. V. & Rodríguez, L. M. V. (2015). Software educativo para lograr aprendizajes significativos en el área de matemática. UCV-HACER, 4(2), 38-45.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Cute Black Pencil